Νέα Μοντέλα

NXT RAGE 1

Ανθρακονημάτινο μονοκόκ πλαίσιο και άγνωστα τεχνικά

Μας έρχεται από την Ολλανδία και μόλις έκανε το ντεμπούτο της στην έκθεση Motorbeurs 2019 στην Ουτρέχτη. Η ΝΧΤ δηλώνει ως νέα κατασκευάστρια στον χώρο των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών και αυτό είναι το πρώτο της μοντέλο παραγωγής.

Πρόκειται για μια γυμνή σπορ μοτοσυκλέτα που ονομάζεται Rage (Οργή) και της οποία τα τεχνικά χαρακτηριστικά αγνοούνται. Οι άνθρωποι της ΝΧΤ, ηθελημένα ή όχι, περιβάλλουν με ασυνήθιστο μυστήριο τη μοτοσυκλέτα τους. Μας λένε λ.χ. πως “έχει συναρπαστικά τεχνικά χαρακτηριστικά, αλλά δε θα τα ανακοινώσουμε σήμερα”. Πότε δηλαδή;

NXT RAGE 2

Θα τα μάθουμε την Άνοιξη του 2019, όταν το Rage θα έχει ολοκληρώσει τις διαδικασίες πιστοποίησής του για να βγάζει πινακίδα στην Ε.Ε. και να ξεκινήσει η παραγωγή που προβλέπει πρώτες παραδόσεις από το ερχόμενο καλοκαίρι.

Τα λίγα που ξέρουμε είναι πως βασίζεται σε ένα πρωτότυπο που παρουσιάστηκε το 2017 και έκτοτε εξελίσσεται, μα η διαδικασία αυτή μάλλον το πήγε μακριά. Ξεκίνησε από ένα ατσάλινο χωροδικτύωμα και κατέληξε με ανθρακονημάτινο μονοκόκ πλαίσιο που δηλώνει δύο φορές πιο στιβαρό από τον μέσο όρο της αυτοκινητοβιομηχανίας, ενώ και η πίσω ανάρτηση ήταν αρχικά σε μια διάταξη Cantilever για να μετεξελιχθεί σε ένα (αρκετά) όρθιο αμορτισέρ που δε φαίνεται αν έχει μοχλικό ή όχι.

NXT RAGE 5

Απ’ ότι μας λένε οι Ολλανδοί, το μοτέρ και η μπαταρία του δεν έχουν αλλάξει και πολύ από το πρωτότυπο, αλλά δε δίνουν κανένα νούμερο ως συνοδεία, παρά μόνο υποσχέσεις πως πρόκειται για μια κατασκευή “next level” που θα καλύπτει και τη διασκέδαση και τις πρακτικές ανάγκες.

Μας λένε επίσης πως θα διαθέτει μια οθόνη 7 ιντσών ως όργανα και κάπου εκεί τελειώνουν οι χρήσιμες πληροφορίες. Περισσότερα όταν ζεστάνει ο καιρός.

NXT prototype
To πρωτότυπο του 2017 διαφέρει δραστικά από το τελικό μοντέλο: άλλο πλαίσιο, άλλη γεωμετρία πίσω ανάρτησης - κι αυτά είναι μόνο όσα βλέπουμε

Περιέργως πώς, το δελτίο Τύπου αναφέρεται και σε μια δεύτερη μοτοσυκλέτα, Raw, την οποία σε φωτογραφία δε βλέπουμε, σε περιγραφή δεν ακούμε. Μάλλον κι αυτή περιμένει την επιστροφή των αποδημητικών πουλιών.

Το ψυχανεμιζόμαστε μα δεν το γνωρίζουμε με βεβαιότητα: το Rage ακούγεται μάλλον ακριβό. Φτιαγμένο στην Ολλανδία, με carbon μονοκόκ πλαίσιο και σοβαρές επιδόσεις που υπονοούν και αντίστοιχα σοβαρά περιφερειακά (αναρτήσεις, φρένα) – όλα αυτά μας προετοιμάζουν για κάτι περιορισμένης παραγωγής που το πληρώνεις αδρά και το περιμένεις καιρό.

Αν αυτό σας έλκει την προσοχή, στην ιστοσελίδα της ΝΧΤ έχει ανοίξει μια φόρμα κρατήσεων, όπου έναντι μιας προκαταβολής €950 κλείνεις ένα.

NXT Motors

NXT-prototype.jpgNXT-RAGE-2.jpgNXT-RAGE-3.jpgNXT-RAGE-4.jpgNXT-RAGE-1.jpgNXT-RAGE-5.jpg